Bardzo niskie obroty i gaśnięcie silnika AEE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • flor-ek
    Classic
    • 2009
    • 22

    Bardzo niskie obroty i gaśnięcie silnika AEE

    Witaj, chyba pomyliłeś działy. Umieść to ogłoszenie TUTAJ bo Cię zaraz pogonią.
  • grz0
    Classic
    • 2008
    • 14

    #2
    Bardzo niskie obroty i gaśnięcie silnika AEE

    Witam wszystkich mam mały problem od kilku dni moja skoda (1.6 AEE) na rozgrzanym silniku zaczyna wariowac otoż ma bardzo niskie obroty na biegu jałowym gdy zatrzymuje sie na skrzyzowaniach bardzo często zdarza sie ze gasnie, dzisiaj po powrocie do domu wyraznie mozna bylo odczuc draganie silnika na luzie. oriętuje się ktoś co to moze byc ?? moze silniczek krokowy do wymiany ??

    Komentarz

    • Adam204
      Rider
      • 2008
      • 454

      #3
      a możesz napisać jakie obroty masz na biegu jałowym a to że trzęsie to może być przepustnica

      Komentarz

      • Andrev3
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 6116

        #4
        grz0, polecam najpierw przeczyścić przepustnicę i zrobić adaptację vag-iem. Powinno pomóc
        RENT COMPLEX

        DACAR.team

        Komentarz

        • grz0
          Classic
          • 2008
          • 14

          #5
          Zamieszczone przez Adam204
          a możesz napisać jakie obroty masz na biegu jałowym a to że trzęsie to może być przepustnica
          powiem tak duzo ponizej 1000 obr na 2 kresce

          Komentarz

          • zgucio
            Rider
            • 2007
            • 691

            #6
            grz0, ja miałem coś takiego i przepustnica poszła sie jeb.... ale najpierw sprawdź na kompie bo u mnie poszła elektronika a u ciebie może wystarczyć czyszczenie i adaptacja
            ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

            JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

            Komentarz

            • robak013
              Ambiente
              • 2008
              • 101

              #7
              Też miałem ten problem u mnie pomogło czyszczenie przepustnicy.

              Komentarz

              • marturow
                Classic
                • 2009
                • 14

                #8
                Dokładnie! Wcześniej miałem to samo jak jeździłem takim szkodnikiem. Czyszczenie przepustnicy i diagnostyka na kompie i autko hulało aż miło

                Komentarz

                • Adam204
                  Rider
                  • 2008
                  • 454

                  #9
                  no to trzeba VAG-a podpiąć i sprawdzić błędy bo penie będą na przepustnicy

                  Komentarz

                  • grz0
                    Classic
                    • 2008
                    • 14

                    #10
                    ok jutro jadę do mechaniora i zobaczymy co będzie

                    [ Dodano: Sro 28 Paź, 09 12:23 ]
                    a więc tak : po przeczyszczeniu przepustnicy i adaptacji vag-iem wszystko wruciło do normy szkodnik smiga aż miło )

                    Komentarz

                    • internazionale
                      Drive
                      • 2007
                      • 65

                      #11
                      niskie obroty

                      Od pewnego czasu pojawiał się również u mnie problem z niskimi obrotami. Na zimnym silniku wogóle nie utrzymywał obrotów i gasł. Po kilku próbach odpalał ale obroty były na poziomie około 300. Jezdzi bez problemu, jest dynamiczny, nie szarpie tylko te niskie obroty przeszkadzaja zwłaszcza rano jak jest zimno problem z odpaleniem. Drążąc temat najwięcej wątków wskazywało na przepustnicę. Miał ktoś taki problem? Pytam ponieważ nie chcę kupować w ciemno przepustnicy. Jeżeli tak to czy warto kupić zamiennik?
                      INTERNAZIONALE

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        narazie zacznij od umycia i adaptaci przepustnicy i sprawdz jaka temperature widzi sterownik silnika rano przed odpaleniem .a jesli juz dojdzie do wymiany to lepiej kupic uzywke niz zamienik
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • internazionale
                          Drive
                          • 2007
                          • 65

                          #13
                          przepustnica wyczyszczona, czujnik temperatury wymieniony i dalej to samo... :/

                          [ Dodano: Sro 25 Sty, 12 16:39 ]
                          Przy objawach jakie wcześniej opisywałem najprawdopodobniej to sprawka zaworu znajdującego się na obudowie filtra z węglem aktywnym. Po odłączeniu gumowego przewodu od tego filtra ssanie od razu się pojawia. Zawór dostaje napięcie po zapaleniu silnika ale nie otwiera się. Jutro zakupię elektrozawór i potwierdzę czy to była przyczyna.
                          INTERNAZIONALE

                          Komentarz

                          • grzesiu2400
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 193
                            • Octavia I (1U2)
                            • AKL 1.6 MPI 101 KM

                            #14
                            Dosłownie miałem to samo obroty na poziomie 400-500 na zimnym, auto gasło za każdym możliwym razem, jak się okazało padł nastawnik przepustnicy co za tym idzie to wymiana całej przepustnicy ponieważ regeneracja jest nie opłacalna. Jeżeli już wymiana to na oryginał natomiast jeżeli fundusze na to nie pozwalają to oryginał używany nie zamiennik :!:

                            Komentarz

                            • looker
                              RS
                              • 2008
                              • 1886
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                              #15
                              Podobny problem ma kolega w GIV silnik AKL . U niego z kolei auto nie ma mocy. Odpala normalnie, wywala błąd czujnika G40 (Halla) obroty na jałowym trochę się wahają do poniżej 800rpm. Czujnik był wymieniony z ori na zamiennik przy remoncie silnika. Przepustnica była czyszczona i próbowałem ją adoptować ale nie wiem czy mi się to udało bo po kliknięciu na BS w grupie 098 nic się praktycznie nie dzieje i nie ma komunikatu o zakończeniu procesu adaptacji. Podpowiecie coś ?
                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                              Komentarz

                              • internazionale
                                Drive
                                • 2007
                                • 65

                                #16
                                U mnie przyczyną był elektrozawór filtra par-paliwa ( nr. katalogowy 1J0906517F ), nie otwierał się. Część trudno dostępna, w ASO 460 zł :I więc starałem się reanimować starą i pomogło. Ale może opiszę wszystko od początku żeby było dla potomnych wszystko w jednym miejscu.
                                OBJAWY:
                                -brak automatycznego ssania
                                -trudności z odpaleniem na zimnym silniku (konieczność wspomagania pedałem gazu)
                                -po rozgrzaniu silnika obroty ponizej normy (500-600)
                                POTWIERDZENIE USZKODZENIA ZAWORU:
                                -po odłączeniu złączki elektrycznej napięcie przy włączonym zapłonie 12V
                                -po odłączeniu gumowego wężyka ssanie powraca
                                NAPRAWA:
                                odłączyć złącze elektryczne i gumowy wężyk, wyciągnąć zawór, w miejsce wężyka do zaworu wlać jakiś płynny smar i "wepchać" pompką do kół, z powrotem zmątować.
                                U mnie pomogło na chwile obecną działa a ja teraz zapoluje na jakaś używkę.
                                Załączone pliki
                                INTERNAZIONALE

                                Komentarz

                                • tomus7
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1896
                                  • Peugeot

                                  #17
                                  internazionale,
                                  http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1206
                                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                  Komentarz

                                  Pracuję...